lördag 2 mars 2013

Turku Shore och armen i paket

Morjens!
Ha int orka blogga den här veckan, för att jag har armen i paket efter en smärre incident med våldsamt viftande och en vass diskbordskant. Don't even ask... Nå, nu för tillfället har jag ett lite elastiskare bandage, vilket gör att jag faktiskt Kan använda höger hand. Vilken lättnad. Känner mig helt retardig då jag endast använt väster hand hela veckan... Var t.o.m. på Nordisk Afton (svenskans årsfest) så, måste be min bordsgranne om hjälp med att skära maten... nolo

Förra veckan var jag och några vänner till baren Monkey, där det var Jersey Shore-tema! Eller; Turku Shore menar jag. ;) 10 kg solpuder, tjock eyeliner, massa rouge, lösögonfransar, pooof i håret, leopardprint-klänning och klackar på, och jag var ready to go!

Tänkte bjuda på lite bilder:
Jag körde med en Snooki-inspirerad look :D
 Här är mina två vänner, E & J. Jag sminkade E, fint va ;)

Vackert som tusan, vi hörs!

//Pernixa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar