söndag 10 mars 2013

Solen skiner - sura miner?

Har ännu sjukt i handen/armen som jag slog för några veckor sen.. Är alltså inte på så bra humör idag. Men det är okej. Skönt att lyssna på lite heavy, vara för mig själv och tänka lite ibland. Det känns som om tiden går för snabbt.

Nu borde jag återigen bestämma mig för vad jag ska studera nästa år. Tror inte jag fortsätter med svenskan.. Känns lite för ensidigt, jamenar jag tycker om så många olika saker och det här är endast en av dem. Vill studera något mångsidigare, mer praktiskt och gärna även kreativt.

Har funderat på Novias Estenomutbildning. Kreativ, mode, hår, smink, foto, styling, kläder. Awesome. Det verkar tyvärr bara vara svårt att komma in?






Love it

Får si vad som hända skall, tills dess; Ta hand om er!

//Pernixa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar