måndag 4 mars 2013

Jag skaffade brillz

Shalom.
Har skaffat läsglasögon idag. Herreguud vad bra jag plösligt ser när jag läser... Magaad. Varför skaffade jag inte ett par tidigare..? Smart as always.

Sitter som bäst och stressarbetar på ett arbete om barn- och ungdomsmusik vilket jag skall hålla föredrag om nu i onsdag. Har dessutom även andra läxor. Wiie. Älska universitet. Not.

Försökte ta en bild där man ser min fina nya investering, en riktig dyrgrip. 6€ hehe.Bra att nånting är billigt nuförtiden. Ojdå, dedär lät pensionäraktigt. Men ja, här kommer en bild:

...Så är ju frågan om jag ser något smartare ut nu? ;)
  Det tar alltid ganska länge för mig att få en okej bild, för jag har svårt att vara seriös då jag fotar... Fula miner; ögonen i kors, fuck you-sign, tungan ut.. ja ni vet. ;)

Ha de bra, hoppas ni inte har lika tungt med skolan som jag just nu.
//Pernixa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar