onsdag 12 mars 2014

Finally!

Hej igen, värst vad jag har blogginspiration nu plötsligt?

Hääääärligt vårväder ute! Då är de som vanligt dags att plocka fram vårkläderna och hålla tummarna för att denna plötsliga värme inte kommer försvinna följande dag. Men just pga att man vet att solen när den vill igen försvinner bakom alla molnen som den gömt sig bakom för det mesta sen typ augusti så försöker jag ta ut det mesta av våren när den en gång är här.

Inga stora grejer, men alla småsaker känns nu nya och spännande efter vinterns påpälsade look. T.ex. den första dagen jag kunde damma av mina vinröda Converse, åh så härligt. Det som jag den här veckan glatt mig över är att inviga min nya fejkläderjacka. :D

Har velat ha en läderrock typ sen gymnasie ettan. Har dock aldrig hittat en snygg/passlig/med passande pris. :( Min musiksmak består till en del av heavy, särskilt 80-tals och har alltid diggat deras kläder. Även om det ju nog finns extremfall... ;D

En av de mera nertonade outfitterna ja hitta på Mötley Crüe... Diggar det ändå.

Nåja, här är iallafall min nya jacka som jag är jättenöjd med!

Kappahl

Ha de skönt i solskenet!
//Pernixa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar